שיעול מתמשך ואנטיביוטיקה
דיון מתוך פורום מחלות ריאה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב.אני בת 65 המשתעלת כבר יותר מחודש עם ליחה.צילום חזה יצא תקין לחלוטין אך הרופא בבדיקת החזה מצא שהריאות לא ממש בסדר ונתן לי 2 סוגי אנטיביוטיקה לדלקת ריאות.זינט 500 מג פעמיים ביום ורוקסו 150 מג פעמיים ביום לשבוע.אני ביום האחרון של נטילת הכדורים ואמנם יש ירידה בתדירות השיעול אך לא לגמרי.יש קצת נזלת ואזניים סתומות כנראה עם שעווה.האם עלי לבצע עוד בדיקות למרות שצ ילום חזה תקין ויש שיפור בשיעול? תודה רבה