כאבי ראש עם לחץ נוראי
דיון מתוך פורום מחלות ריאה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני חולת copd עם 17% תפקוד ריאןת . מחוברת לחמצן לפי הצורך ונשאלה שלי היא כזו. למה אני עם כאבי ראש של תחושה שמישהו שורף אןתי בראש ולחץ ct תקין לפני כחודשיים .. האם יש קשר למחלה שלי הכאבי ראש? תודה על ההעזרה פה בפורום
שלום, אולי יש בעיית סינוסים בגלל החמצן. אולי מגרנות או שיעול קשה. מעבר לזה אני לא רואה קשר ישיר בין ה COPD לכאבי הראש.
עונה תמיד נכון ומרגיע תודה רבה נקווה שביפאפ יעזור יותר🙏 חבל שאתה לא הרופא שלי