דלקת ריאות לילד בן 4
דיון מתוך פורום מחלות ריאה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ערב טוב דר' דרור בני בן ה4 אובחן במוקד טרם עם דלקת ריאות,מזה שבוע מטופל במוקסיפן 250 ,מקבל 10 מל פעמיים ביום . החום ירד עם תחילת הטיפול ,אך סובל משיעול חריף ( לעניות דעתי קוצר ) המחמיר בעיקר לאחר מאמץ גופני /דיבור /בשינה . בנוסף לעתים הקוצר קוטע אותו מהשלמת משפטים . ולפעמים מקיא מעט לאחר השיעול . מתלונן על כאבי בטן ,עצבני ,ועייף מהרגיל . אציין כי אנו עושים לו אינהלציה במי מלח בלבד . ואם תוכל לתת טיפים להקלה על הקוצר מפני שאנני סומכת כלל על רופאי הילדים במרפאה מאחר שבכלל התעקשו על "ויראלי " בשבוע לפני הפנייה למוקד ,סירבו לצילום ,ולבדיקות אודה על תשובתך ,ישר כוח .