האם לפי הסיטי מלפני שנה יש לי תסמונת ריינו משנית?
דיון מתוך פורום מחלות ריאה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום בת 47 לפני שנתיים עברתי ניתוח בריאטרי.בריאה.לפני 3 שנים חליתי בדלקת ריאות ממושכת במשך 8 חודשים שבהם קיבלתי אנטיביוטיקה( טאבניק) מתאוששת שבועיים ושוב חירחורים מעט חום ודלקת ריאות שאובחנה גם בצילום חזה וגם בסיטי.(בסיטי נמצא עיבוי ונודול ונקודות ששכחתי את שמם והם לא גדלו ובנוסף נוזל פריקרדלי) כיום אני מרגישה טוב, חלשה כי חסרים לי ויטמינים ואני עובדת "נונסטופ". לאחרונה התחילו האצבעות שלי להלבין והכחילו (ריינו)והרופאה שלי מקשרת בין המקרים האם זה יכול להיות קשור ואני מרגישה טוב???? האמת שלא בא לי שיאבחנו ויקטלגו אותי במחלות כאלה.
שלום, נראה לי שזה לא קשור. האבחנות של מחלות ראומטולוגית בעיקר מתבססות על בדיקות דם אימונולוגיות ולפי זה צריך להתקדם. בירור במרפאה ראומטולוגית.