היסטרוסקופיה ואשרמן דרגה 2-3
דיון מתוך פורום היסטרוסקופיה אבחנתית וניתוחית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני 3 חודישם אחרי גרידה עם אמנוראה. בהיסטרוסקופיה אבחנתית אובחן אשרמן דרגה2-3. מאז אני לא מצליחה להפסיק לבכות. נקבע לי היסטרוסקופיה ניתוחית בעוד 10 ימים. מה הסיכויים להריון עתידי במצב כזה? האם מומלץ להשאיר בלון/ חומר כלשהו כדי למנוע הדבקויות לאחר הפרוצדורה?
שלום לך, יתכן ויומלץ לפי הממצאים בניתוח להשאיר חומר נגד הידבקויות, או בלון תלוי במבצע וניסיונו וחומרת המצב הקליני. בכל מקרה, אצל נשים רבות ניתן לשקם הפוריות לאחר ניתוח זה. בהצלחה!
תודה על התשובה המהירה. מבירור שעשיתי בבית החולים שאני עוברת את הפרוצדורה לא משאירים בלון. באילו בתי חולים בארץ כן משתמשים בבלון? מה החסרונות בשימוש בבלון ?