מצג עכוז
דיון מתוך פורום לידת עכוז
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בשבוע 37, לפני כשבועיים העובר התהפך למצג עכוז. לפי המלצת רופא נשים יש לקבוע קיסרי לעוד שבועיים בערך. שאלתי האם אין שום אפשרות שהעובר יתהפך חזרה? הערכת משקל 2914, , הריון תקין, לידה אחרונה וגינלית. תודה
לקריאה נוספת והעמקה
1. העובר יכול בהחלט להתהפך לבד. 2. ההמלצה הרפואית היא לא לסמוך על זה שיתהפך אלא לבצע נסיון היפוך (בהקדם) אא"כ יש התווית נגד (כגון מום רחמי למשל). 3. על פניו את גם מועמדת טובה ללידת עכוז במידה וההיפוך לא יצליח (אז רצוי להגיע ליעוץ מסודר). 4. בהצלחה.
(מספר מקשר)