לידת עכוז טבעית כאשר היה ניתוח בעבר
דיון מתוך פורום לידת עכוז
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ד"ר פיליפ שווד שלום רב! אני כעת בהריון שלישי כאשר ההריון הראשון הסתיים בניתוח קיסרי עקב מצב עכוז.. לידה שניה טבעית לגמרי ב"ה וכעת הריון שלישי. אמנם רק שבוע 33 אבל מצג עכוז לעת עתה. רק כדי לדעת מה האפשרויות שלי הייתי רוצה לדעת האם מיילדים עכוז טבעי (אגב עם סכרת הריונית מאוזנת בדיאטה והערכת משקל תקינה- 2 ק"ג לשבוע 33)כאשר בעבר ניתוח קיסרי?
לקריאה נוספת והעמקה
למרות שאין התווית נגד מוחלטת, המדיניות במחלקתנו כעת היא לא ליילד לידת עכוז לאחר ניתוח קיסרי. אם המצג לא ישתנה עד שבוע 37, מומלץ לבצע היפוך חיצוני למצג ראש.
(מספר מקשר)