לידת עכוז
דיון מתוך פורום לידת עכוז
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני בשבוע ה37 והעובר במצב עכוז. ניסיתי היפוך טבעי בכל מיני שיטות וזה לא עבד, אני לא מעוניינת לעשות היפוך ידני ואני גם די נרתעת מניתוח. אני מעוניינת לחכות ללידה ובמידה והתינוקת לא תתהפך ללדת לידה רגילה. אני גרה במרכז בארץ, תוכל להמליץ על בי"ח/רופאים שיסכימו לבצע לידת עכוז נרתיקית? תודה
שלום יוכי, ככל שידוע לי, בית החולים היחיד שמוכן ליילד לידת עכוז בשגרה הוא בית חולים ביקור חולים (כיום שלוחה של שערי צדק) במרכז ירושלים. אני לא מכיר בית חולים באיזור המרכז בו יש לך סיכוי סביר ללדת לידה כזו. מגיעות אלינו נשים מכל הארץ למטרה זו וניתן להגיע בזמן סביר מאיזור המרכז. אשמח ללוות אותך בלידה כזו אם תרצי. בהצלחה !!! ד"ר שווד 052-9126933.