לידות מהירות ועכוזים
דיון מתוך פורום לידת עכוז
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני אחרי 2 לידות מהירות זאת תהיה הלידה השלישית שלי הריון תאומים נוסף רציתי לשאול האם יש מניעה ללדת עכוזים כשמגיעה ללדת במצב פתיחה 9-10 עלי לציין שבלידה השנייה ילדתי תאומים עכוזים בלידה רגילה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום, כפי שחווית את זה בעבר (לפי מה שהבנתי), ניתן ללדת תאומים כאשר הראשון במצג עכוז אם כי ההמלצה היא בד"כ לעבור ניתוח קיסרי במקרה זה אך בהתאם לנתונים המיילדותיים האחרים (רקע מיילדותי, שבוע הריון, הערכת משקל העוברים וכו'...), ניתן לאפשר לידה כזו בידיים מיומנות. הספרות העולמית וניירות העמדה של האיגודים המקצועיים העיקרים (כולל בארץ), אינם שוללים לידה כזו.
(מספר מקשר)