סיכון בבדיקת מי שפיר
דיון מתוך פורום לידת עכוז
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בהריון שבוע 16+5. מדי פעם חשה התכוצויות חזקות וכואבות של בטן תחתונה. סבלתי מהתופעה גם בהריונות קודמים אז ראו במוניטור צירים לא סדירים ולא חזקים. ההתכוצויות חולפות במנוחה. בנוסף - בעלת רחם דו קרני. ב-2 הריונות קודמים ילתי בשבוע 37/ 38 מיד שהפסקתי להקפיד על מנוחה מרובה. האם יש סיכון מוגבר להפלה/ לידה מוקדמת בבדיקת מי שפיר בהריון הזה?
שלום, אני לא רואה כל כך את הקשר בין שאלתך לנושא הפורום. באופן כללי רחם דו-קרני מעלה בצורה מתונה את הסיכון להפלה וללידה מוקדמת (פחות ממחיצה למשל). בכל מקרה היום קיימים מספר תחליפים לדיקור מי שפיר ובהריון תקין, אני לא ממליץ על כך רק בגלל גיל האשה. אני ממליץ לך לשוחח על כך אם רופאך המטפל. בהצלחה !!! ד"ר שווד 052-912-6933.