היפוך עצמוני
דיון מתוך פורום לידת עכוז
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אני בשבוע 39 עם עובר במצג עכוז, מתכוננת לקראת לידה וגינאלית. השאלה היא אם ישנם סיכויים שהעובר יתהפך לבד כשיתחילו לי הצירים? ואם יש אפשרות לנסות לבצע היפוך ממש לקראת רגע הלידה? תודה.
לקריאה נוספת והעמקה
שבוע טוב מעיין, הסיכויים להיפוך ספונטני במהלך הלידה קטנים ביותר (זה קורה במנח רוחב, כמעט ולא במצג עכוז). לידה פעילה הינה התווית נגד נסיון היפוך לכן מומלץ ביותר לנסות לבצע אותו לפני שמתחילה הלידה (במידה וטרם ניסית, תעשי את זה בהקדם). בהצלחה !!! ד"ר שווד 052-912-6933.
(מספר מקשר)