הריון תאומים ברחם דידלפי
דיון מתוך פורום לידת עכוז
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד"ר פיליפ. אני בשבוע 15 עם הריון תאומים ברחם דידלפי (שני השקים באותו חלל). הרופאים ממליצים לי לדלל לעובר אחד בשל חשש ללידה מוקדמת...האם יש טיפולים מונעים ללידה מוקדמת? אני ממש מרגישה אופטימית לגבי ההריון ורוצה להשאיר את 2 העוברים...תודה וחג שמח
לקריאה נוספת והעמקה
שלום יפעת, כפי ששמת לב בודאות, פורום זה מוקדש ללידות עכוז ובנוסף מענה דרך הפורום מתאים למקרים פשוטים עם תשובות קצרות. במקרה שלך, התייחסות רצינית דורשת פגישה מסודרת במסגרת מרפאה. בהצלחה וחג שמח. ד״ר שווד
(מספר מקשר)