סקס ללא קונדום מסוכן ?

דיון מתוך פורום  מין ומיניות

25/08/2016 | 10:06 | מאת: נוי

היי , יש לי חבר והוא רוצה שנעשה סקס ( זאת הפעם הראשונה שלי ) והוא רוצה שנעשה את זה ללא קונדום , השאלה האם יש בזה סיכון , חוץ מהריון ? זאת אומרת האם יש סיכוי להידבק במחלות מין וכאלה , אני מפחדת קצת , זה מסוכן לעשות את זה בלי ?

לקריאה נוספת והעמקה
29/08/2016 | 22:41 | מאת: טל

ברור שכן! את אולי לא יכולה להעביר לו מחלות כי את בתולה אבל אם הוא בעל ניסיון מיני עם בנות אחרות יכול להדביק. ככל שמחליפים בני זוג נדבקים. אני אומרת לך שאני מכירה בנות ששוכבות עם כל מיני ויש להן פטריות! תקשיבי זה הדבר הכי נורא שיכול להיות לך כי זה לא עובר זה חוזר וזה דוחה מגעיל מגרד עם ריח וכו'..וכמובן שיש מחלות מסוכנות כמו איידס. זו הבעיה של רוב הזוגות כי רוצים בלי ומצד שני זה רק חברים ולא זוג נשוי אז מן הסתם אנשים מחליפים פרטנרים. לכן רצוי שיבדק קודם רפואית שאין לו כלום ואז סבבה כל עוד לא בוגד בך.ושוב זה בהנחה שהיו לו לפנייך בחורות והוא לא בתול.

שלום לך אם אפשר לשאול, בת כמה את? להחלטה לקיים יחסי מין בפעם הראשונה נכון להתייחס בכובד ראש ולהתכונן אליה. שווה שתעשי זאת ממקום בו את חשה שלמה עם ההחלטה ואת עושה זאת כי את מרגישה שזה נכון לך ולא מתוך לחץ חברתי או לחץ של החבר. מומלץ ביקור אצל רופא נשים להתאמת אמצעי מניעה מתאים כדי למנוע כניסה להריון. במידה וחברך גם לו זו הפעם הראשונה, אין סיכון להידבק במחלות מין אך יש סיכון של כניסה להריון ולכן חשוב ביותר להשצמש באמצעי מניעה. במידה ולחברך זו לא הפעם הראשונה שווה שהוא יבדק ויוודא שהוא נקי ממחלות ושאת כאמור תלכי לרופא נשים להתאמת אמצעי מניעה מתאים. במידה והא נמצא נקי ממחלות מין ולך יש אמצעי מניעה כמו גלולות למשל, ניתן יהיה לקיים יחסי מין ללא קונדום ללא חשש ממחלות או הריון לא רצוי. מאחלת המון בהצלחה ומיניות מהנה ובריאה, בברכה אפרת מנור מטפלת מינית מוסמכת www.efratmanor.com

מנהל פורום מין ומיניות