תמאש - התייעצות בנוגע לזוגיות

דיון מתוך פורום  מין ומיניות

01/01/2016 | 21:31 | מאת: תמאש שאנדור

שלום, אני בן 27 אך לא נמשך מינית לנשים. חשיבה מינית עליהן ועל איברי המין ועל קיום יחסים עם אישה - דיי דוחה אותי. לכן, אני קצת מתקשה לראות עצמי ביחסים עם אישה. עכשיו, כולם מסביבי כבר בשלב החתונות ואני עוד ללא חברה וכאמור בתוך תוכי אף לא מעוניין. בנוסף, אינני נמשך גם לגברים. כלומר אינני סטרייט ואינני הומוסקסואל. אלא נטייה מינית אחרת. מיותר לציין שהסביבה הקרובה כבר לוחצת לחברה/חתונה. מישהי אמרה פה בעבר שהיא לא רוצה "זנב שמזדנב מאחוריה " - גם אני מזדהה עם הדברים שלה. אני אוהב חופש ולהיות עם עצמי. לסיכום, אני מרגיש קצת בבעיה וצופה חרדה אצלי שתעלה בזמן הקרוב. מה כדאי לעשות?

לקריאה נוספת והעמקה
02/01/2016 | 18:04 | מאת: אחת

היי, קודם כל אתה צריך להפריד בין שני דברים מצד אחד אתה אומר שאתה רוצה להיות לבד אז זו זכותך אם אתה לא מרגיש לבד רגשית זה בסדר אתה יכול להיות גם רווק לנצח. השאלה אם אתה באמת רוצה להיות לבד או שזה נובע כי אתה יודע שאם תהיה מישהי תצטרך לכאורה לקיים יחסי מין? והדבר השני: האם יחסי מין אתה מרגיש שאתה לא תרצה לעולם? האם אתה נמשך לנשים למראה? האם התאהבת באישה? ואם כן האם רצית לנשק או לחבק מישהי?

שלום לך מניחה שנכון לך לבדוק מה בדיוק אתה חש מבחינת משיכה והאם ובאיזה קשרים ועם מי את מעונין להיות. יש אנשים המכנים עצמם א- מיניים שטוענים שהם לא נמשכים לא לגברים ולא לנשים, אולי שווה לך להיכנס לפורום שכזה ולבדוק את עצמך מול הנאמר שם. או להגיע למספר שיחות אצל מטפל מיני מוסמך, כדי לבדוק מה בדיוק אתה חש ומה נכון לך ואיך נכון לך לחיות. במיוחד גם לגבי החרדה שאתה חושש ממנה. אשמח לסייע בכל שאלה בהמשך [email protected] בברכה אפרת מנור מטפלת מינית מוסמכת www.efratmanor.com

מנהל פורום מין ומיניות