הי אפרת

דיון מתוך פורום  מין ומיניות

19/12/2015 | 20:28 | מאת: שאולת

שלום לך האם יש לי בעיה?? רוב האנשים מקימיים יחסי מין בגילאי ה- 20 ועוברים פרטנרים בלי בעיה. האם כי יש להם דחפים מיניים? האם כי הם נמשכים?? אני כל הדייטים שלי זה מפגש אחד שניים ובורחת הם יוצרים קרבה אינטימית שלא נעימה לי על ההתחלה ואני גם לא נמשכת אליהם פיסית.. כולם אומרים שלא צריך לחכות לאחד אבל אני מדברת איתך על משיכה... למה אני לא נמשכת להרבה גברים?? חשוב לי להדגיש שאני לא לסבית. מה לדעתך ניתן לעשות בנידון??קשה לי לשחק אותה בכאילו כי תנועות גוף מרגישים.. כשמישהו בא לנשק אותי אני אף פעם לא רוצה. לא מבחינה רגשית וגם לא נמשכת.. מנסה לומר שאם אי פעם אגיע עם מישהו לקטע מיני זה בגלל שאני סומכת עליו בוטחת בו ו.. מתפשרת לא מתוך תשוקה למראהו.. כמובן שאין בחור כזה בנמצא שייתן לי להכיר אותו כל כך הרבה זמן עד שנגיע לאיזה שהוא קטע.

לקריאה נוספת והעמקה

שלום לך איני מכירה אותך ולא יודעת מה גילך ומה הרקע שלך. לגבי שאלתך אם יש לך בעיה- אני מניחה שיש לך בעיה אם את מרגישה שיש לך בעיה, רק את יכולה לקבוע את זה. אני מבינה מדברייך שמיניותך לא ברורה לך- האם את נמשכת? למי את נמשכת? ולמה במצבים מסויימים את לא נמשכת? חשוב שתביני שמשיכה היא דבר מאד עמוק ומורכב והיא התוצאה ולא הגורם... אם למשל יש לך חרדה ממיניות, מקשרים או מגברים- יכול להיות שאפילו לא תרשי לעצמך להימשך.. בקיצור מה שאני מנסה להגיד שיכול להיות שיושב כאן מעצור קצת יותר עמוק ואולי הוא אפילו מעצור ריגשי שמשליך על היכולת שלך להרגיש מינית, להרגיש חשק או לפתח משיכה.. כיון שזה דבר כזה עמוק אני מעריכה שאם זה מפריע לך ואת סובלת מזה נכון להבין את זה ולבדוק את זה כדי שאפשר יהיה לטפל בבעיה או במקורות שלה ולשנות את המצב ולפתור את הקושי שלך איך שהכי נכון לך. לצורך זה לא רואה מוצא אלא לפנות לתהליך טיפולי, גם כאן בעיני נכון טיפול מיני שיתייחס גם לקשיים הרגשיים וגם להשלכה שלהם על הקושי שלך במיניות. מוזמנת לפנות במידה ויש עוד שאלות [email protected] בברכה אפרת מנור מטפלת מינית מוסמכת www.efratmanor.com

29/12/2015 | 00:48 | מאת: שואלת

נראה לי שאולי לא הבנת את כוונתי. אני יודעת שמשיכה זה דבר מורכב אז אולי לא קוראים לזה משיכה אולי הכוונה לתשוקה? אני התכוונתי למשיכה פיזית בלבד. אנסה להסביר שוב, לפעמים נדלקים על מישהו בגלל המראה ואז מפנטזים.. נגיד בראד פיט :) אז לצורך הדוגמא שאני יוצאת עם בחור אני מרגישה שהם נמשכים או אולי זו תשוקה אני לא יודעת אבל יש רצון למגע עוד לפני התקשורת בוא נגיד שאם אזרום הם יכנסו למיטה כי הם ממש נמשכים רואים את זה בעיניים. הם גם תמיד אומרים לי שאני יפה / סקסית בדייט הראשון.. אני מתקשה לשתף פעולה כי אני לא נמשכת פיזית או שאולי קוראים לזה תשוקה.. האם כי אישה בנויה אחרת או שיש לי בעיה? כי הדבר חוזר על עצמו כל הזמן.. מנסה לומר אף אחד לא מושך אותי פיזית בהתחלה בדייט הראשון ואני צריכה זמן להתרגל אליו אם בכלל בכל זאת יש בחורים לא מרשימים .. ואז זו הכוונה שלך למשיכה? בכל מקרה זה קשה שמישהו נמשך מאוד פיזית והצד השני לא וכך אני מתקשה לנהל מערכת יחסים שנגדעת מהר בשלבים הראשונים כי זה מראה להם על חוסר שיתוף פעולה ואז נעלבים או נעלמים.. ואולי בעצם הם לא היו רציניים?? מצד שני אולי לי יש בעיה כי עם שום בחור לא הרגשתי תשוקה והתלהבות למגע פיזי בדייטים הראשונים וכולם אומרים שדווקא בהתחלה זה הכי דביק ואצלי הכל הפוך אם נצליח לשרוד את השלב הראשוני.. מה שיגרום להצליח זה ההתנהגות שלו שארגיש שאיכפת לו ממני והוא אמתי ואז המראה פחות יפריע לי.. אין לי יצר מיני כנראה?

מנהל פורום מין ומיניות