חוסר משיכה מינית עם גברים פוטנציאלים

דיון מתוך פורום  מין ומיניות

12/07/2019 | 18:39 | מאת: ליה

שלום, כל פעם שאני יוצאת עם בחור על הדייט הראשון אי מרגישה חוסר משיכה מינית. ממה זה נובע? איך אפשר לנהל קשר כך שאין משיכה גופנית? אני תמיד חותכת ביחוד לאור העובדה שכנראה הם נמשכים ומנסים ליצור קרבה ומגע ואני מרגישה דחיה גועל. חשוב לי לציין שמשיכה גופנית זה לא תנאי אצלי לקרבה. אני כבר מיואשת. האם אני אמורה לדבר על זה עם בנ"ז?- נראה לי זה יבריח ויעליב.

לקריאה נוספת והעמקה
15/07/2019 | 19:25 | מאת: אנונימית

היי לך. אני לא מומחית או משהו.אבל יכול להיות שאת פשוט לא נמשכת לגברים? זה לגמרי לגטימי והגיוני! יכול להיות שאת נמשכת לנשים ? האם התנסית עם אישה או חשבת על זה? ויכול להיות שאת בכלל א מינית.כלומר.לא נמשכת לאף אחד.ת מהמגדרים .מבחינה מינית.ואת מעוניינת בזוגיות שהיא רומנטית ללא אינטימיות? כי גם את זה יש.אולי את פשוט צריכה לחקור עם עצמך יותר..

שלום לך יתכנו מספר הסברים, הראשון אולי חרדה.. לעיתים כשחשים חרדה חווים תחושה של חוסר משיכה. השני, כפי שענו לך בתגובה כאן, יתכן ואת נמשכת לנשים ולא לגברים אולי ושווה לבדוק ולהכיר מה נטייתך המינית. השלישי, יש אנשים שהם א- מיניים והם לא חווים משיכה מינית, או חווים משהו חלקי... בכל מקרה שווה בעיני שתעברי תהליך שיסייע לך, להכיר את עצמך ואת מיניותך, וממה נובע החוסר במשיכה, האם נטייה מינית ששווה שתגלי או אולי מעצורים אחרים? ואז ניתן יהיה לחשוב מה נכון לך. נכון בעיני להגיע למטפל/ת מיני/ת מוסמך/כת שיסייעו לך בתהליך. אשמח לסייע [email protected] בברכה אפרת מנור מטפלת מינית מוסמכת www.efratmanor.com

מנהל פורום מין ומיניות