שפיכה מוקדמת

דיון מתוך פורום  מין ומיניות

20/03/2014 | 08:58 | מאת: אלי

ערב טוב לכולם אני אציג את עצמי ואז את הבעיה: אני בן 20, חייל בתפקיד עומק( יוצא פעם בשבועיים הביתה) הייתי בחיי עם הרבה נשים וניסיתי המון דברים יש לי בעייה בשפיכה שמאז שאני זוכר את עצמי מציקה לי ובתקופה האחרונה היא הגיע לשיא, ובגללה אני מפחד לקיים יחסים מזה חצי שנה ברגעים של המשחק מקדים הכל טוב, גם כשיורדים לי או מאוננים לי אבל איך שאני חודר בין דקה ל2 דק מקסימום אני גומר ניסיתי אל חש, ניסיתי לאונן לפני, ניסיתי כמה פעמיים ביחד ניסיתי לעבוד על זה עם עצמי( קצת קשה במסגרת צבאית)אין, הגעתי למבוי סתום התיסכול גומר אותי, הפסקתי לדבר עם נשים כמעט לגמרי בטח שלא להתחיל איתן כי אני יודע איך זה יגמר, בחורה לא מסוגלת להנות מהחדירה שלי ואני מרגיש מושפל אחרי כל אקט מיני. הייתי שמח לעזרה בנושא, אהיה מוכן לעשות הכל כדי לשים לזה סוף.

לקריאה נוספת והעמקה

שלום לך, אני שומעת את מצוקתך עקב השפיכה המוקדמת ואכן היא הפכה למשהו יותר ויותר קשה ומעורר חרדה, עד שהפכה אצלך לחרדה כללית ממגע או קשר עם נשים , עקב חרדת הביצוע. שפיכה מוקדמת היא בעצם חוסר היכולת שלך לשלוט בעיתוי של השפיכה. השפיכה קורית בזמן שאתה לא מעוניין לא רוצה או לא מוכן לה. יש לך קושי לשלוט במנגנון השפיכה. החדשות הטובות הן שניתן ללמוד לשלוט במנגנון זה. בעזרת סידרה של תרגילים התנהגותיים באמצעות אוננות בבית , ניתן ללמוד עם הזמן לזהות את הנקודה שלפני השפיכה וללמוד לעצור ולהאריך את הזמן עד השפיכה, או בעצם לשלוט בה. מניחה ככשבעיה זו תיפתר, גם תתגבר שוב על החרדה מול נשים לאט לאט.אך קודם כל אתה צריך להתחיל עם עצמך. במקרה שלך כיון שנכנסת למצב של חרדה כל כך גדולה ותבכול כל כך גדול הייתי מציעה לך לפנות למספר שיחות יעוץ של מטפל מיני מוסמך באיזור מגוריך שיסייע לך לפתור בעיה זו, ושוב אני אומרת- תהיה אופטימי- כי יש פתרון !! מוזמן להיות איתי בקשר בהמשך אם תזדקק [email protected] אפרת מנור מטפלת מינית מוסמכת www,efratmanor.com

22/03/2014 | 20:52 | מאת: אלי

אין לי את היכולת לתרגל באוננות, כמו שהזכרתי בהתחלה התפקיד שלי לא מאפשר לי להיות עם עצמי והסקס מגיע רק בסופשים פעם בשבועיים שמעתי על תרופות ssri,מה תוכלי לספר לי עליהם תודהעל העזרה.

27/03/2014 | 15:49 | מאת: מור

גש לבית מרקחת ובקש משחה שנקראת עזרקאין 5%.מרח על העטרה ועל הוריד התחתון .המתן 20 -30 דקות ותהנה.(זה עולה גרושים).אני משתמש בזה 20 שנה.החסרון היחיד הוא שהשותפה שלך לא תוכל לבצע בך מין אורלי.

מנהל פורום מין ומיניות