הבדלי אורגזמה ביחסי מין

דיון מתוך פורום  מין ומיניות

08/04/2018 | 09:52 | מאת: סימה

אני יחסית נשואה טרייה (שנתיים) ורק לאחרונה התחלתי לחוות אורגזמות בחדירה לעומת אורגזמות של גירוי הדגדגן עד עכשיו. שמתי לב לתופעה מאוד מעניינת. כשבעלי גומר פשוט אחרי כמה דקות הוא נירדם כמו תינוק (זה כבר לא חדש בשבילי). לעומת זאת כשאני גומרת בחדירה אני להפך לא רק שלא נרדמת אלא יותר ערנית. האם זו תופעה רק אצלי או לא. ומה ההסבר לזה.

לקריאה נוספת והעמקה

שלום לך דבר ראשון, אני מאד שמחה שהרחבת את היכולת האורגזמית שלך ואת מסוגלת גם לחוות אורגזמות בחדירה. כמו בכל דבר במיניות , גם באורגזמה יש הבדלים בין נשים לגברים. מחקרים שסרקו מוחות גבריים לפני ואחרי האורגזמה,מצאו שאזור החשיבה במוח, נוטה להיכבות רגע אחרי השפיכה. כמו כן, האורגזמה הגברית מלווה בעלייה בהורמונים כמו אוקסיטוצין וסרוטונין, אשר עוזרים להרגיע את הגבר ולהכינו למצב של שינה., מה שמסביר לנו למה גברים נוטים להרדם אחרי אורגזמה ועייפים יותר. נשים לעומת זאת, חוות תגובה הפוכה לגבר ורק מתעוררות אחרי האורגזמה, ויתכן שתרצנה אורגזמה נוספת , בעוד שבני זוגן פשוט יעדיפו לנוח. את מבינה עם כן, שהתופעה אופיינית לא רק לך ולבן זוגך, אלא רחבה יותר. בברכה אפרת מנור מטפלת מינית מוסמכמ www.efratmanor.com

15/04/2018 | 14:38 | מאת: סימה

אפרת, תודה על התשובה המקצועית. ולכל הבנות שרוצות אורגזמה בחדירה תדעו שזה תלוי במיוחד בכן. את צריכה למצוא את הנקודה בתוך הוואגינה ולכוון את הגבר לנקודה הזו. כמו כן לכוון את הגבר במהירות החדירה ולהתרכז. אין מה לשוות בין אורגזמת הדגדגן לאורגזמה בתוך הוואגינה. זה תענוג אחר. בהצלחה!!!!!

מנהל פורום מין ומיניות