הביצה והתרנגולת , האם נשיקה חורצת גורלות אממ...

דיון מתוך פורום  מין ומיניות

07/03/2018 | 11:50 | מאת: אנונימי

אנוכי בן 38 גרוש +1 יוצא עם בת 32 גרושה פעמיים כ4 חודשים, קשר שהתחיל בהדלקות הדדית וחיבור יוצא דופן בהרבה תחומי חיים עתידיים, היינו בנופשים יחסית כפיים מאוד והסתדרנו טוב בארץ ובחו"ל . אוהב אותה כמו שלא אהבתי. לטענתה מאוד מינית מבחינת יכולות וניסיון ונמשכת לאסרטיביות במיטה ואני לא כזה לטענתה (פער אחד- אני עדין יותר ורגיש והיא יותר דומיננטית ) , אומרת גם שהנשיקה הראשונה היא דבר שעושה לה את זה והיא מרגישה שאיתי זה היה מזעזע בפעם הראשונה , מאוד ביקורתית ליכולותיי במיטה מה שלא אוסיף לי לביטחון. ניסינו ביוזמתי ובהסכמתה ללכת לייעוץ זוגי ומיני מספר פעמים , נאמר שניתן לסנכרן את הצורך המיני בהדרגה אך זה תלוי בהשקעה שלנו , אני טיפוס שמשקיע בדברים כאלו , חשוב לי זוגיות ומיניות וסיפוק דו צדדי והחיים עצמם ומאמין שאין מושלם ואם יש תקשורת ורצון לשפר וזמן להשקיע אפשרי להצליח , היא טיפוס של כאן ועכשיו מאוד פעלתנית עם הרבה עיסוקים ביניהם ריקוד וכו וזה גוזל הרבה זמן השקעה מהקשר , אמרה שיש לה רגשות אך קשה לה עם התחום המיני לפתח אותם רגשות כמוני. יש לציין שעברה קשרים קשים עם טראומות של בגידות ורפואיות ובנעורייה אונס. טוענת שמאוד מבולבלת וכנראה קשרייה האחרונים גורמים לה מצוקה. אנחנו בסוג של פסק זמן שיזמתי אחרי שפגעה בי מאוד לפני שבועיים ואח"כ הפכה את הפסק זמן שנפגשנו ואמרה שזה לא עובד כי לא מרגישה כלפיי שאני בן זוג ומצד שני עוברת שבוע קשה פיזית עם כאבים בכל הגוף ועייפות כרונית, ביקשה שאישן איתה ואלטף אותה ויצאתי בבוקר מבולבל שאמרה שתדבר איתי בסופש כי לא יודעת מה לעשות עם עצמה ומאוד מבולבלת. אני לא מבין כלום , מצד אחד מאוד אוהב אותה מצד שני הביטחון שלי ירד לגמרי לגבי יכולותיי בהתנשקות ובמיטה בכלל, ומצד שלישי משאירה אותי באוויר מה דעתך על כל הסיפור?

לקריאה נוספת והעמקה
08/03/2018 | 09:39 | מאת: אנונימי

עוד פרטים להוספה חשובים, לטענתה מאוד מודעת לגופה ויודעת להגיע לאורגזמה בקלות ועם כל אחד וגם איתי הגיעה לאורגזמה אך לטענתה יותר בזכותה מאשר בזכותי.

שלום לך נשמע שיש לך המון ספקולציות לגבי מה היא מרגישה ומה היא רוצה ושיש ביניכם פשוט תקשורת לא ברורה ולא ישירה.ואולי ציפיות סותרות מהקשר. הייתי מציעה לך פשוט לקבוע איתה שיחה ברורה בה תוציא הכל ותשמע ממנה בכנות מה עובר עליה ותשתף גם אתה בתחושותיך ותבהירו ציפיות. אין סיבה שתשאר באויר. לא נשמע שמה שקורה כרגע בקשר משפיע עליך לטובה. כל הבלבול וחוסר ההחלטיות מוריד לך את הבטחון ונכון שתדע איפה אתה עומד, גם מה רצונך מהקשר וגם מה מתאים ונכון לך. בברכה אפרת מנור מטפלת מינית מוסמכת www.efratmanor.com

13/03/2018 | 14:02 | מאת: אנונימי

תודה על התשובה עשיתי זאת ושוחחתי איתה , היא אומרת שמאוד מבולבלת ועד שהכירה אותי לא האמינה כל כך בזוגיות , היא לא יודעת מה לעשות לגבינו , יודעת שהיא זקוקה לעזרה מקצועית (מה שאמרה לי ממזמן ובפועל לא עשתה) ותקבע כמה שיותר מהר, אמרה שאני צודק לגבי הכל , אורך חייה הבלתי אפשרי מבחינת בניית זוגיות ויציבות, הסברתי שאוהב אותה מאוד ובגלל זה קשה לי להשאר באוויר כבר מספר שבועות (קשר טלפוני רגוע יום יומי והודעות מידי פעם ופעם, בשבוע שיחה כזאת) אמרתי לה שאם תגיד לי ותתכוון לזה שהיא מרגישה כלפיי מספיק חזק ומעוניינת להשקיע אעזור לה לרכוש אמון אחרי אכזבותייה בעבר מגברים, תוך כדי טיפול שלה ושינוי הדרגתי מובן מבחינתי של אורך החיים, אמרה שתעשה כן ומקווה שאהיה פנוי לכשתרצה לחזור. עכשיו אחרי יומיים לא יודע האם להתקשר לשאול לשלומה או שמבחינתי אני רק מזיק לעצמי...ומי יודע אולי מעדיפה את אורך החיים והבריחה מהמציאות ואין לי מה לעשות עם זה. מה דעתך ?

12/04/2018 | 21:07 | מאת: יעל

נדחפת.. לדעתי תעזוב את הקשר הזה הוא לא יוביל בסופו של דבר לכלום. אם בא לך משהו זמני, אז תשאר ותיקח את זה כחוויה. ולא לקחת את דבריה לאגו שלך יש עוד דגים בים.

מנהל פורום מין ומיניות