מה כדאי לקחת לכאבי בטן שלשולים והקאות
דיון מתוך פורום תרופות ורוקחות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בן 28 ובריא בדרך כלל
לקריאה נוספת והעמקה
דניאל שלום, אתה יכול לקחת כדורי קלבטן (יש לקרוא את העלון לפני השימוש), להקלה על תופעות של שלשול, בחילה וכאבי בטן. ניתן לשלב עם תכשיר פרוביוטיקה שמקצרת את מהלך השלשול ומשקמת את אוכלוסיית חיידקי המעי. חשוב לשתות הרבה מים ולהימנע ממזון שמגרה את מערכת העיכול (מוצרי חלב, מזון חריף או מתובל). אם מתפתח חום או אם יש חשש להתייבשות, גש לרופא. ליאת