שאלה
דיון מתוך פורום תרופות ורוקחות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי ליאת הבן המתוק שלי בן 3 חודשים שוקל 6 קילו ואוכל כל שעה וחצי מהנקה מה ניתן לעשות?
לקריאה נוספת והעמקה
אורית שלום, האם את שואלת מה ניתן לעשות לגבי תדירות ההנקה? האם זה כך כל הזמן או תקופה קצרה? לפעמים כשהתינוק גדל יש לו צורך בהנקות תכופות יותר לתקופה קצרה. חשוב שיהיה מעקב גדילה בטיפת חלב, למרות שלמיטב זיכרוני המשקל שלו ממוצע לגילו. ניתן לבדוק אם יש משהו אחר שמציק לו והוא נרגע מהיניקה. בכל מקרה, אם את מתקשה להניק כך לאורך זמן, תוכלי לשקול תוספת של תמ"ל במקום אחת או יותר מההנקות. מומלץ להתייעץ עם יועצת הנקה. ליאת