לידה רגילה לאחר קיסרי
דיון מתוך פורום ניתוחים קיסריים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רציתי לשאול האם 3 לידות רגילות לאחר קיסרי אחד מגדילות את הסיכון בלידה הבאה (מבחינת הסיכון לקרע ברחם) או מקטינות אותו. ומה מומלץ לעשות לידה רגילה או קיסרי (הסיבה לקיסרי הראשון היא מצב עכוז)
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רב, לרוב מצב זה מאפשר לידה רגילה לדנית בבטיחות גבוהה ואולם בכל לידה לאחר ניתוח קיסרי בעבר קיים סיכון מסויים נמוך של פחות ממחצית האחוז לקרע של הרחם על סיבוכיו. מספר לידות תקינות רב לאחר הניתוח הראשוני לא "מחליש" בהכרח את הצלקת הניתוחית ולא קשור בהכרח בעליה בסיכון. מאחל לך לידה קלה ובטוחה, פרופסור אוריאל אלחלל 026778899 הדסה עין כרם