ניתוח לסתות וסנטר נסוג

דיון מתוך פורום  אורתוגנטיה

08/08/2018 | 23:32 | מאת: אנונימית

שלום, אני בחורה בת 23 עם לסת תחתונה קצרה ונסוגה וסנטר נסוג. (מאמינה שיש גם בעיה בלסת העליונה אך אני לא בטוחה). הפרופיל שלי מאוד מפריע לי, השיניים העליונות שלי יותר בולטות מהתחתונות וגם רואים לי קצת את החניכיים העליונות כשאני מחייכת, השפה העליונה שלי קצרה, הסנטר שלי קטן, והפרופיל שלי לא אידיאלי ושקוע לאחור. עברתי טיפול אורטודנטי לפני כמה שנים בתקווה שהוא יעזור לבעיית המנשך שלי, הגשר אכן הצליח לקדם את הלסת התחתונה קצת בעזרת גומיות, אבל זמן קצר לאחר שהורדתי את הגשר הלסת התחתונה חזרה למצב הקודם ואני שוב נמצאת במצב של overbite. יש לי כמה שאלות בנושא 1- אתה עובד באופן פרטי או דרך בית החולים? איך אני מכינה את עצמי לפגישת הייעוץ איתך? האם הפגישה עולה כסף, והאם צריך להכין תצלומים מראש? 2- האם במקום ג׳ניופלסטי אתה גם משתמש בשתלים? ועל מה אתה ממליץ יותר בין השתיים? ו3- קראתי כתבות רבות על כך שהבעיה שלי בפנים עשויה להגרם מכך שנשמתי דרך הפה בתור ילדה (ועד היום). ושנשימה דרך הפה מגיל קטן עשויה לגרום ללסת נסוגה, סנטר נסוג, עצמות לחיים שקועות, עיניים עייפות ונפולות, צוואר לא יציב וכו׳, רציתי לשאול אם יש אמת בכך? ומה ניתן לעשות לגבי זה בגיל שלי? אני מוצאת שיש בפנים שלו את כל הסממנים האלו.. האם ניתוח לסתות יכול לעזור להשפיע גם על עצמות הלחיים שלי, ועל הצורה שבה הראש שלי ממוקם? (כשאני עומדת אני רואה שהצוואר שלי מכופף קדימה והוא לא ישר, העיניים שלי נפולות ועצמות הלחיים לא בולטות) ו4- האם חייב לבצע טיפול אורתודנטי לפני הניתוח או שיש אופציה לבצע אותו אחריו? אודה לך מאוד אם תענה לי.

לקריאה נוספת והעמקה
08/08/2018 | 23:37 | מאת: אנונימית

האם יש אופציה לקדם את הלסת התחתונה בצורה לא ניתוחית בגיל 23? והאם אתה עובד עם המכשירים האלו, או שהאופציה היחידה שלי היא ניתוחית?

09/08/2018 | 08:04 | מאת: ד"ר דרור מ. אלון

ואוו המון שאלות :-) אבל נעשה את זה פשוט. התשובה לכל השאלות שלך היא חיובית. כל הבעיות שציינת מטופלות בניתוח או בשילוב אור ודונטיה וניתוח, הכל על פי הנתונים הספציפיים שלך. את צריכה להביא את כל הצילומים לפגישה הראשונה. וכן, אני מבצע גם שתלים וגם ניתוחים אורתוגנטיים, שוב בהתאם לנתונים שלך. על כל השאלות האלה ועוד נשוחח בפגישה. לקביעת תור פני לעודרת האישית שלי, חן בטלפון 0779104889 ד״ר אלון

מנהל פורום אורתוגנטיה