מחלת תנועה\ים
דיון מתוך פורום נוירולוגיה - מבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ... אני סובלת ממחלת תנועה חמורה , יש נסיעות של שתי דקות שיכולות לעשות לי ממש רע לאורך זמן ( שלושה ימים ) יש גם נסיעות שאני מרגישה טוב ( לא יותר מרבע שעה), גם כשאני על נדנדה יש לי סחרחורות , זיעה קרה , כאבי ראש ובחילות . אני מתכננת ללמוד לנהוג ולקוות שצורת החיים שלי ישתנו, אני אפסיק לתכננן הכל מראש עם הכדורים וכו... הבנתי מאנשים שאם אני משתלטת על התנועה אז אני לא סובלת משום מחלת ים . אני יכולה ללמוד נהיגה ולא לסבול משום מחלת ים ??
לקריאה נוספת והעמקה
לום, אני תמיד כדאי לנסות. http://www.eatwell.co.il/?CategoryID=157&ArticleID=165