שיתוק לשון
דיון מתוך פורום נוירולוגיה - מבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אבי חי כבר כ- 23 שנה עם גידול קורדומה בבסיס הגולגולת. עבר 2 ניתוחים. מצבו הכללי טוב. לפני כשנתיים החל קושי בדיבור כתוצאה מחולשת לשון וכיום הלשון משותקת לגמרי. לפי MRI אזור העצב ה-12 נקי לחלוטין ולא רואים גידול באזור זה, עשינו MRA ודופלר ולא נראה שזה נובע מארוע קל. ביצענו בדיקת EMG ונשללה מחלת ניוון כלשהי. אבי אושפז באופן יזום כדי לבדוק את הסיבה אך לא נמצא כלום. האם קיימת בדיקה נוספת או משהו אחר שנוכל לעשות כדי לדעת מה הסיבה ובהתאם גם לטפל? תודה רבה רבה.
לקריאה נוספת והעמקה
בלי לבדוק אותו לא יועדע להוסיף בדיקות.