וירוס
דיון מתוך פורום נוירולוגיה - מבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, בן כ-36 בד"כ בריא לפני מספר ימים חליתי בוירוס מסויים שגרם בבוקר לשלשול, כל היום הגרגשתי עייפות , חוסר תאבון וחוסר נחת , אך שתיתי מים , בערב הייתי מת מעייפות והלכתי לשיון מוקדם - לא היה לי חום והקאות. בשעה 1 בלילה התעוררתי והלכתי לישתות כי הרגשתי התייבשות ובדרך למים הרגשתי בחילה - התעלפתי והתעוררתי על הרצפה עם מקות יבשות בראש (כפי שהסתבר יותר מאוחר), בדיקת רופאה גלתה שהייתי עם איבוד נוזלים . מאז אני שותה הרבה מים, אך כ- 8 ימים כמעט הכאבי ראש לא עוברים לי אני לוקח לפעמים משכך כאבים . האם זה נורמאלי ?, האם יש משהו שכדאי לבדוק עוד ?
מציע לבדוק אותך בהקדם. כדאי להבדק בשל מצב של איבוד הכרה וחבלת ראש.