לאן לפנות
דיון מתוך פורום נוירולוגיה - מבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום , אני מתעתד להירשם ללימודים אקדמאים - כרגע אני עובד על שיפור בגרויות.אגב בן 26 . בתיכון וגם עכשיו אני סובל מריכוז לא גבוה.אמנם זה בגלים מסויימים , יש ימים שאני יותר מרוכז ויש ימים שפחות מרוכז.לדוגמא אחרי 20 דקות של לימוד בערך אני מרגיש צורך לקום ולעשות פעולה לא קשורה ללימוד. רציתי לשאול האם כדאי לפנות לנוירולוג דרך קופ"ח או אבחון דידקטי למשל באתר http://www.eytanim.co.il/?category=articles&subcat=12&showart=74 שם בודקים לקות למידה לדבריהם . אודה לך אם תדע להפנות אותי לשם בדיקה ראשונית .דן
לקריאה נוספת והעמקה
אני תמיד ממליץ לפנות לנוירולוג.