איבוד זכרון (בעיקר שמות)
דיון מתוך פורום נוירולוגיה - מבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
דר' שלום, אני בן 46 בריא ועוסק בספורט באופן קבוע. לפני כשנה התחלתי לסבול מאובדן זיכרון חלקי של שמות של אנשים - כגון קולגות שלא ראיתי במשך כחודש התקשתי בעת מפגש עימם להיזכר בשמם. לאחרונה שמתי לב כי בעת שאני בלחץ או בהתרגשות אני חש במין לחץ פנימי עמום וחום בחלק הימני אחורי התחתון של הראש, ומיד לאחריו התופעה מחמירה (כגון לשכוח את הקוד הסודי של הרכב) מהי לדעתך (הלא מחייבת) הבעיה שלי. תודה מראש,
לקריאה נוספת והעמקה
ריך לבדוק לעומק את הבעיה ולנסות להבדיל בין הפרעת זיכרון לבין הפרעות ריכוז. כדאי לפנות לנוירולוג.