נורטילין
דיון מתוך פורום נוירולוגיה - מבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר, אני נוטלת נורטילין 25 מ"ג פעם ביום מזה כחצי שנה בשל דיספפסיה במע' העיכול. לא בטוחה שזה עוזר ורוצה להפסיק. אומרים שתרופות מסוג זה יש להפסיק בהדרגה. אבל המינון של הכדור הוא מינימלי ולכן לא ברור לי איך מפסיקים מינון כזה בהדרגה? בדיוק נגמר לי המרשם ואני תוהה האם לרוץ לרופא לחדש או שפשוט להפסיק ורוב הסיכויים שבמינון כזה יהיה בסדר.. נא עצתך. תודה
אומנם התמכרות לנורטילין לא קיימת, הייתי יורד לכדור של 10 מ"ג לתקופה מומלצת על ידי הרופא ההמטפל (רופא שהתחיל את הטיפול). http://www.healthyplace.com/other-info/psychiatric-medications/nortriptyline-aventyl-pamelor-full-prescribing-information/menu-id-72/