תוצאות בדיקות - נוירופיזיולוגיות
דיון מתוך פורום נוירולוגיה - מבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר , הנני בחור בן 50 עם רקע של -CEREBELLER ATAXIA בעיות שיווי משקל , ידוע על חוט שידרה צר לכל אורכו ואטרופיה בורמיס קלה ( לפי MRI ). בבדיקות נוירופיזיולוגיות אחרונות - טיבאלי : חביון גל P37 קורקטיקאלי מאורך דו צדדית . מודיאני ( ימין ) - חביון גל N20 קורטיקאלי מאורך והשאר בדיקה תקינים . מודיאני ( יד שמאל ) - חביון N20 קורקיקאלי מאורך השאר תקין. רציתי לדעת אם המימצאים בבדיקה הנוירופיזיולוגית תומכים בפגיעה בחוט השידרה ? ובמחלה הנוירולוגית בכבוד רב גילברט
אני מעדיף לעשות בדיקה קלינית על פציאנט במקום לתת אבחנה של מחלה קלינית על סמך בדיקות אלקטרו-פיזיולוגיות. במילים אחרות אני לא מבסס אבחנה על בדיקה כמו EVOKED POTENTIALS.
שלום ד"ר , אני מאובחן עם המחלה - CEREBELLER ATAXIA כבר למעלה מ- 10 שנים ! . MRI מוח ועמוד שידרה צאוורי-חוט צר ואטרופיה בורמיס , חדרי מוח מורחבים קלות. בבדיקות קליניות חוסר שיווי משקל , לעיתים כמעט נפילות , הפרעה בטנדם , מבחן אצבע אף לקוי ,הליכה בסיס רחב, חוסר זריזות . שאלתי הייתה פשוט : האם הבדיקות האלקטרו- פיזיולוגיות מסבירות את הליקוי במערכת העצבים . בכבוד רב גילברט
מבחינתי בדיקות האלו EVOKED POTENTIALS בעלי משמעות דלה. בכל זאת השאלה למי שביקש את הבדיקות.