הפרעת קשב
דיון מתוך פורום נוירולוגיה - מבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, שמי עדי, אני בת 24, אובחנתי עם הפרעת קשב ואני נוטלת כדורי קונצרטה במינון של 52 על בסיס יומי. כרגע אני מתעניינת בלקיחת כדור קפאין לצורך שיפור פעילות אירובית שאני עושה מידי יום בשעות הבוקר המוקדמות , משהו כמו 5 וחצי בבוקר לשעתיים וגם ריצה של 50 דקות. אני רוצה לדעת אם אני יקח את הכדור קפאין הזה, שגם הוא צריך להיות על בסיס יומי לא יפגע בי בצורה מסוימת בגלל לקיחת כדורי הקונצרטה אשמח לקבל את תשובתכם לנושא בברכה עדי
אם את רוצה להפריע לעבוד לקונסרטא אז תתחילי לקחת אותה יחד עם קפאין. גם קפאין וגם מתילפנידאט ( קונסרטא) סטימולנטים עם השפעה קרובה. http://www.add-adhd-treatments.com/Caffeine.html
לא הבנתי את תשובתך, אז להפסיק עם הקונצרטה? לא לקחת את הכדור קפאין?