MRI ראש
דיון מתוך פורום נוירולוגיה - מבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני בת 33 וברקע יש לי לופוס וקרישיות יתר ( ללא ארועים טרומבוטיים). כבר תקופה שאני חשה ירידה קוגנטיבית שמתבטאת בירידה בזיכרון, שכחה, בלבול מילים במשפט ולזה מתווסף גם התקפים של טשטושו ראייה ולפעמים כאבי ראש. בדיקה אצל רופא העיניים הייתה תקינה והנוירולוגית שלחה אותי ל MRI ראש. היום קבלתי את התוצאות ואני לא מבינה את כולם- אשמח אם תוכל להסביר לי מה משמעות הממצאים, האם הם קשורים לתסמינים שלי והאם זה חמור? אני מודאגת בגדול רשום בדיקת מוח תקינה אך מצוין שעצבי הראייה קצת מתוחים, ושיש חשד להעמקה של הסלה והגדלה של הציסטרנה הסופרא- סלרית. אני רוצה גם לציין שעשיתי MRI מוח לפני שנה וחצי ואז לא הופיעו ממצאים אלה. האם זה חמור? תודה וסליחה על אורך ההודעה
לא רואה שום דבר חריג בתוצאת MRI. חשוב שברקמת המוח לא ראו שום נגע.