כאבי ראש
דיון מתוך פורום נוירולוגיה - מבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני מאובחנת כמי שלוקה ב- mast cell activation syndrome ובשל כך מנועה הימנעות מוחלטת מ-NSAID למיניהם כולל אספירין. מה אתה ממליץ לי ליטול לטיפול בכאבי ראש -מגרנה (צד אחד של הראש) בדרגה קלה שיכולה להמשך 3-4 ימים . תודה, דליה
לקריאה נוספת והעמקה
זה נכון שתרופות מסוימות ואלכוהול יכולים להיות גורמים להמרת מסטוציטוזיס. אך לא מצאתי ברשימה את טריפטנים - תכשירים כנגד מיגרנה כמו SUMATRIDEX וזאת אופציה חשובה. http://www.patient.co.uk/doctor/Mastocytosis-and-Mast-Cell-Disorders.htm http://www.aafp.org/afp/990600ap/3047.html