דיסאוטונומיה ו דיסטוניה זה אותו הדבר?
דיון מתוך פורום נוירולוגיה - מבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בגיל 15 עברתי התקפים חוזרים התקווצות ביד ימין וקושי בהליכה,עד גיל 22 לערך (טיפול בלמיקטל עזר) אני מוגדרת אפילפסית (התעלפות בגיל 15 חד פעמית כ- 30 ד') כ-10 שנים הייתי כנראה במצב "רדום" עם התקווציות היד מידי פעם. לאחרונה זה חזר ואובחנתי בדיסטוניה,ישנן תופעות דומות למה שחוויתי בגיל 15.האם יש קשר לאפילפסיה ודיסטוניה? ומהי בכלל דיסאוטונומיה? הנושא די מבלבל אותי ודי הייתי רוצה לדעת מה בדיוק יש לי או מי לפנות בנושא לקבל תשובה ברורה תודה
שלום, גילי זה 3 דברים שונים. אפילפסיה מחלה על רקע פעילות מוחית חשמלית לא תקינה. דיסטטוניה סוג מחלות של הפרעות תנועה מסיבות שונות. דיסאוטונומיה - הפרעה בתפקוד של מערכת העצבים האוטונומית.