כאבים חדים אנדומטריוזיס וגב תחתון
דיון מתוך פורום נוירולוגיה - מבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, יש לי אנדומטריוזיס וכן פריצות דיסק עמש צווארי ותחתון. כרגע עם התקפים של כאבים חדים מאוד שמקרינים לרקטום אפילו כתוצאה מתנועה מינורית או לפעמים ללא תנועה כלל. הכאבים ממש משתקים. אני בברור אם זה נובע מהאנדו מהפריצות או משניהם. כאשר אני בהתקף קשה לפעמים אפילו פעולה של עצימת עיניים מעוררת את הכאב הרקטלי. שאלתי היא האם יש קשר כלשהוא עצבי או אחר בין תזוזה של העין לכאב רקטלי ? אני יודעת שזה נשמע מוזר אבל אובדת עצות. תודה רבה.
לדורה שלום רב, תצטרכי לעבור הערכה משולבת על ידי גיניקולוג ונוירולוג. קשה לחוות דעה ללא בדיקה, כולל ראיית בדיקות הדימות. בברכת בריאות, כרמל ערמון