בעיה מוזרה - בעקבות חבלה בפין

דיון מתוך פורום  נוירולוגיה - מבוגרים

06/05/2017 | 15:04 | מאת: אייל

שלום לפני כחודשים עברתי סוג של טראומה באזור הפין לא - דקירה או משהו יותר סוג של הידוק המקום למשך של חצי דקה (סביב פין ואשכים) - עכשיו שמתי לב לתופעה מאוד מוזרה - אני מרגיש באזור הפין שלי את תנועות האגודל של רגל שמאל וקצת מימין ... אני ממש יכול להרגיש כיאילו הבוהן של כף הרגל נמצאת לי באזור של הפין ( יותר לכיוון האשכים ... ) זה מרגיש כיאילו יש לי בתוך הפין 2 אצבעות אחת ברגל ואחת בפין ושניהם זזות באותו הזמן ... מין הרגשה עצבית כזאת אני ...אני לא יודע אם אני משתגע או לא ..אבל זה מציק לי במידה מסוימת .. משהו נוסף .. אחרי החבלה - הרגשתי שכל אזור רצפת האגן הוא בעל טונוס שריר גבוה.. כיאילו הוא מהודק תפוס כאילו הוא מנסה להגן על הפין או משהו .... לא יודע אם זה קשור . השאלה שלי היא כזו - האם יכול להיות מצב שאותו לחץ \ טראומה לכדה איזה שהוא עצב בפין או באשכים שנוגע בעצב של הרגלים ואז אולי אני ככה נוצרת ההרגשה הזו או שאין דבר כזה בעולם הרפואה ואולי זה "בראש שלי " ? האם יש דרך לאבחן ולטפל בזה ? ואם כן למי לפנות ...? יום טוב ותודה מראש .

לקריאה נוספת והעמקה

לאייל שבוע טוב. אתה מתאר נסיבות יוצאות דופן. אינני חושב שזה "בראש שלך." אני מציע שתפנה ליעוץ נוירולוגי פרטני. בברכת בריאות, כרמל ערמון

07/05/2017 | 21:54 | מאת: אייל

שלום תודה רבה על המענה המהיר. האם דבר כזה בכלל יכול לקרות מבחינה אנטומית ?.... אולי עצב אחד נוגע בעצב של הרגל ואז נוצר בינהם חיבור...? לא הגיוני נכון ? יום טוב דוקטור .

מנהל פורום נוירולוגיה - מבוגרים