דייסת כוסמת

דיון מתוך פורום  טיפת חלב

31/01/2014 | 22:24 | מאת: קורל

שלום רנה, יש לי תינוק בן חודשים וחצי עם רפלוקס. מאז הטעימות קשה מאוד להאכיל אותו עם בקבוק! הוא מוכן לאכול רק אוכל מוצק מכפית. כנראה בגלל הרפלוקס עושה לו טוב יותר. ליפני כחודש וחצי התחלתי להסמיך לו את התמ"ל עם דייסת קורנפלור אבל אני מרגישה שזה סתם מנפח אותו. שמעתי המלצות חמות על דייסת כוסמת של B&D והוא באמת ממש אהב אותה (כדייסה סמיכה ומבקבוק). האם היא בריאה/טובה יותר מדייסת קורנפלור? האם החברה טובה (אני לא מכירה אותה)... תודה רבה!

לקריאה נוספת והעמקה

קורל שלום, חברת B&D היא חברה בתקן ISO 9001 - המתמחה בייצור מזונות בכיוון יותר טבעי - כלומר מנסים לשמור על המוצר ללא תוספות מיותרות של סוכרים וחומרים משמרים. החברה ידועה, ובשל הכשרות המהודרת של מוצריה יש לה קהל צרכנים גדול מאד. אבל - דייסת כוסמת היא עדיין דייסת דגנים - והמלצת משרד הבריאות היא לא להכניס דגנים כחלק גדול מהתפריט לפני גיל 6 חודשים, וגם לא כטעימה לפני גיל 4 חודשים. ולכן, כיון שהמתוק שלך מקבל את הדייסה בכל מנה של חלב - זוהי כמות של דייסה דגנים שאינה מומלצת בגיל כזה צעיר. הדייסות היחידות שבד"כ אינן מהוות קושי בעיכול לפני גיל 4 חודשים הם דייסת אורז או דייסת קורנפלור ולכן אם יש צורך בהסמכת החלב בשל רפלוקס - אלה הן הדייסות לבחירה. על מנת לא להכביד עליו - בייחוד שאת מרגישה כי דייסת קורנפלור מנפח (אם כי ברמה של פחמימה וקלוריות - זה לא משנה אם הוא מקבל את הדייסה כקורנפלור או כוסמת - שני הדייסות הללו יהוו תוספת קלוריות )כדאי לנסות את הפורמולת המיועדות לרפלוקס כגון אנפמיל AR או נוטרילון AR - כך תקבלי את החלב עם אותם קלוריות אבל עם ההסמכה הנצרכת עקב הרפלוקס. שיהיה לכם שבוע טוב!

01/02/2014 | 22:29 | מאת: קורל

רנה שלום, קודם כל תודה רבה על התשובה המהירה והמפורטת! שאלה נוספת, על האריזה של דייסת הכוסמת רשום שניתן לתת מגיל 4 חודשים כי היא ללא גלוטן. הקטנציק שלי ממש אהב את הדייסה (טעם כבר מספר פעמים). במידה והיא ללא גלוטן זה בסדר לתת לו, לא? תודה רבה ושבוע טוב

מנהל פורום טיפת חלב