שילוב רמוטיב ביחד עם B-POSITIVE וקומפלקס B
דיון מתוך פורום בריאות הנפש
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד"ר, אני בן 24 בקרוב, מטופל כבר שנתיים ברמוטיב. 250 מ"ג פעמיים ביום (בוקר וערב). רוצה לשלב ביחד עם הרמוטיב קומפלקס ויטמין B של NUTRI-D ו BE POSITIVE של נרימה. כיצד ליטול את כל הכדורים? האם אפשר ביחד עם הכדור הראשון של הרמוטיב? האם לחכות אולי שעה לאחר לקיחת הרמוטיב? אשמח להסבר, והאם אין כלל בעיה בכלל לשלב בין כולם? תודה ויום טוב
לקריאה נוספת והעמקה
ד"ר ברבר ירחמיאל