איחוי שברים לאחר תאונה
דיון מתוך פורום אורתופדיה - כללי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
עברתי תאונת דרכים לפני כחודש וחצי. במיפוי עצמות נראו שברים בעמוד השדרה (L1), עצם החזה, עצם הזנב ובשלוש צלעות. הלכתי במשך חודש עם "מחוך" ובשבועיים האחרונים הסרתי אותו כיוון שאני כבר מרגישה טוב. שאלותי הן: מהו משך זמן איחוי העצמות בד"כ? האם ניתן לחזור לפעילות רגילה (כולל פעילות ספורטיבית) במידה ואני כבר מרגישה טוב? האם יש צורך לבצע מיפוי עצמות חוזר? תודה רבה ושנה טובה!
לקריאה נוספת והעמקה
את צריכה להיות במעקב אצל אורתופד ולקבל ממנו אישור להסרת המחוך ותחילת פעילות. בדרך כלל אין צורך במיפוי חוזר.