מתיחת רצועה LCL
דיון מתוך פורום אורתופדיה - כללי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
צהריים טובים , לפני כשבועיים בתאריך 24.11 באימון אתלטיקה נחתתי על הרגל בצורה לא טובה , הפנו אותי לרפואה דחופה ושם הרופא כתב בדו"ח: שיש בברך נפיחות באספקט חיצוני ,ללא תפליט תוך פרקי . רגישות למשוש מעל LCL . בנתיים נחתי שבועיים כמו שאמרו לי ובתאריך 4.12 הייתי אצל אורטופד והוא אמר לי שיש עדיין רגישות ללחץ באחיזה של LCL בברך שמאל , מקמורי שלישי וVALGUS STRESS גורם לכאבים ברצועה .(המליץ לנוח כעוד שבועיים לפחות עד חודש ) . רציתי לשאול שתי שאלות : 1.לא שאלתי את האורטופד לכן אני שואל אותך , האם כדאי לחזק בנתיים את המקום או רק מנוחה ? ואם כן איזה תרגילים יש ? 2.הלכתי מעט מהר כי הייתי חייב להגיע למקום / אפילו ריצה ממש ממש קלה , ופשוט אחרי זה הרגשתי שהרגל שמאל די רופפת ... האם יש קשר ? או יש מקום לדאגה ? תודה ,מתן .
אם ישנה מתיחה , קרע חלקי של רצועה. יש לצפות להחלמה תוך כ 6 שבועות . ובינתיים בהחלט רצוי להתחיל שיקום בפזיותרפיה.