דם מהאף
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר יקר, מה שלומך? בן 32 משקל 78 גובה 1.75 אתמול אחר הצהריים לאחר שקמתי מהשינה ראיתי שנוזל לי דם מהאף (זרימה ממש חלשה) נורא נבהלתי!!! (פעם ראשונה) קמתי מהמיטה ורצתי לשירותים,נתתי שתן ומייד לאחר מכן היה לי הזעה קרה חזקה בכול הגוף(ממש הייתי מיים) היו לי בחילות.חזרתי למיטה מייד לשכב וכול זה חלף לאחר 10 דקות בערך.(ההזעה חלפה מייד שחזרתי לשכב.) אשמח לשמוע את חוות הדעת של הד"ר מה היה לי? ומדוע היה לי הזעה קרה חזקה בכול הגוף? אחרי שעה בערך ממדתי לחץ דם והיה לי 117/74 דופק 74 תודה!!
לדימום קל מהאף אין משמעות אם מוטרד גש לרופא אף אוזן גרון הרגשתי שכל מה שקרה לך אחכ זו תגובת חרדה לפחדים שמלאו אותך ממשמעות הדימום