stasis dermatitis
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הוצע לי נגע מהשוק(קתם קטן אדום שלא עבר 3 חודשים, חשבו שזה bcc), ביופסיה: skin showing stasis dermatitis, no evidence of malignancy אכן יש סימני אי-ספיקה קלה מאד באיזור השוק (מקום הנגע שנותח) אחרי שבועיים התחיל הפרשה. קיבלתי אנטיביוטיקה ומשחת thereolone שעזר מאד. 3 שבועות ועדיין יש תפרים בגלל הזיהום. אני 60+ לא היה לי אף פעם שום זהום, ספורטיבית. זה בעיה של אי-ספיקת וורידים? האם טיפול בוריד הבעיתי (הספנה מתחת לברך בלבד) פוטר את בעית ה stasis dermatitis? מודאגת מאד! תודה רבה
אכן מדובר באי ספיקה ורידית בהנחה שאין בעיה לבבית של אי ספיקת לב מציע לעשות תור לכירורג כלי גם ולעמוד איתו על הפתרונות הרוולנטים עבורך