שפעת או משהו ויראלי?
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
תסמינים: שיעול יבש עם מעין קולות חרחור או משהו שמזכיר זאת. נזלת צמיגית בלתי פוסקת. קפיצות דופק ספונטניות- אין עבר קרדיאלי- כלונר מרגישה במצב של מנוחה דפיקות לב מהירות. עייפות קיצונית- אני סטודנטית וכמובן שבעיקר בתקופה זו המלווה בלחץ בחינות יש חוסר שעות שינה, אך היות וזאת לא שנה ראשונה ולא תקופת בחינות ראשונה אני חושבת שיש ביכולתי לזהות עייפות שנובעת מ?לחץ בחינות?. בנוסף היום לראשונה מזה שבוע לא יכולתי לקום לשגרת בוקר, גם לאחר שהצלחתי לקום לאחר כ20 דקות הרגשתי מנומנמת בצורה חריגה. תרופות קבועות בתקופת בחינות: דרלין כטיפול מונע למיגרנות ( תחילת שימוש לפני כשבוע וחצי) ומיגרלב במידת הצורך השאלה העיקרית עם יש סיבה לחשש ממשהו חמור משפעת. תודה מראש, מרינה
גם שפעת נגרמת מוירוס בשם אינפלואנזה מאוד יכול להיות שזו שפעת כדאי לנוח ובמקרה של החמרה להבדק עי רופא
היכנסי לאתר שלי ואולי תדעי איך אפשר לחסל אותי... (לא שאני ממליץ) http://www.facebook.com/dhu.il