מס' דברים נוספים
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
כתבתי לך אתמול על ההליקובקטר ואמרת לי שעליי לגשת לרופא לקבל טיפול. ניגשתי אליו וסיפרתי לו שבנוסףיש לי שיעול שמלווה בדם, ייתכן כי זה כתוצאה מהחיידק. הבנתי שהוא גם גורם להורדה במשקל. אבל בחמשת החודשים האחרונים עליתי 10 קילו ללא שינוי באורח חיים מבחינת אכילה ומזון, אלא להפך הוספתי אירובי פעמיים בשבוע בנוסף להליכות שאני ממילא עושה.ייתכן והעלאה במשקל קשורה לזה? לא ממש היה לו מענה הוא רק טען שנראה מה יהיה עם הכאבים אחרי הטיפול באנטיביוטיקה. הוא נתן לי במשך שבוע שני סוגים של אנטיביוטיקה בנוסף לכךגם אומפרדקס לצרבות. זה טיפול שמספיק? או שכדאי להתייעץ עם מומחה?
עניתי לך למטה לא רואה טעם להתייעצות נוספת בעניין טול הטיפול ובצע וידוי מיגור החיידק בתבחין נשפיה נוסף בעוד חודש