ויטמין די
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום בן 37 לפני כשנה נשלחתי לראשונה על ידי דיאטנית לבדוק רמת ויטמין D/ בבדיקה היה 11. הומלץ לי לקחת 4 טיפות של 1000 מ"ג ביום. לאחר חצי שנה עשיתי בדיקה והיה 27.20. המשכתי עוד תקופה והפסקתי מזה כמה חודשים טובים. עשיתי שוב בדיקה כעת והערכים : VIT.D 25-OH 12.90 NG/ML VIT.D 25-OH < 10 NG/ML = DEFICIENCY VIT.D 25-OH 10 - 30 NG/ML = INSUFFICIENCY שאלתי היא: 1. איזה מינון עלי לקחת כעת ? ולאיזו תקופה ? 2. האם יש צורך לבדוק מה הסיבה לרמה נמוכה כזו או שאין משמעות לסיבה ? תודה
כמעט לכולם בארץ עם נמצאים עם רמות נמוכות של הויטמין הייתי הולך על מינון תחזוקה של 1000 זה נושא שעדיין נחקר ד"ר מיכאל ויינפאס , רופא מומחה, גמילה מעישון, ירידה במשקל, רפואת משפחה, דיקור אוזן לירידה במשקל וגמילה מניקוטין www.refoua.co.il