אוגמנטין 875 לסטרפטקוקוס A
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בת 39, בריאה, בעקבות תלונותי על כאב חד בגרון, חום גבוה, כאבי שרירים, ראש וסחרחורות, נתן לי רופא המשפחה טיפול לשבוע באוגמנטין 875. התחלתי לקחת את הכדורים במשך יומיים ובינתיים התקבלה תשובת משטח גרון- סטרפטקוקוס A חיובי. חל שיפור מועט בהרגשתי (כאבי השרירים נחלשו, פחות סחרחורות, כל השאר ללא שינוי). האם הטיפול מתאים או שיש צורך להחליף את האנטיביוטיקה? תודה רבה.
מתאים למרות שאישית חושב שאין סיבה לקפוץ לאוגמנטין ואפשר לתת רפפן אבל אם התחלת תמשיכי הטיפול ד"ר מיכאל ויינפאס , רופא מומחה, גמילה מעישון, ירידה במשקל, רפואת משפחה, דיקור אוזן לירידה במשקל וגמילה מניקוטין www.refoua.co.il