עזרה = טחורים
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני לפני שנה אני ילדתי, לידה ראשונה אחרי הלידה היו לי כאבי טופת בפי הטבעת נתנו לי משחה וכעבור כמה ימים זה עבר. לפני יומיים יצאו לי עוד פעם טחורים, אני לא מצליחה לשבת, לעמוד, ממש כאבים, וכל פעם שאני הולכת להתפנות אני פשוט לא מצליחה. מה ניתן לעשות על מנת להקל על הכאבים? איזה משחה אני צריכה לקנות? העם תזונה ושתייה מרובה משפיעה? בבקשה עזרה...
לקריאה נוספת והעמקה
להמנע מהתאמצות ביציאות לאכול סיבים מרובים תוספת סיבים - מוצר בשם בנפייבר או נורמלקס אמבטיות חמות ביקורת רופא כירורג משחת פרוקטוזורין