הקאות חוזרות
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בתי בת 4.10 כבר בפעם שלישית, בהפרש של שבוע ימים, סובלת מהקאות שמופיעות ללא סיבה ניראת לעין וגם ללא עיקביות. כמו כן אני לא יכולה להצביע על גורם כלשהו שהיתי חושדת בו. גם לפני שבועיים וגם במהלך שבוע שעבר עשינו בדיקות דם (ס"ד ו כימיה) וגם בדיקת אולטראסאונד. לפי דברי רופא ילדים שלנו - הכל תקין. נשאלת השאלה - מה גורם להקאות חוזרות למשך זמן כו ארוך? למה ההפסקות בין לבין? איך אפשר לבודד גורם? מה לעשות? אני מיואשת..... זה לא נורמלי שהכל טוב אך בתי מקיאה את הנשמה כל פעם! בבקשה תעזרו
הי מאיה אינני מומחה לרפואת ילדים עלייך לגשת למומחה לילדים או לגסטרו ילדים ליעוץ כדאי לברר אפשרות לרפלוקס כסיבה להקאות