לויקוציטים בשתן.
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד"ר כבר בכמה בדיקות יוצאת אותה תוצאה של לויקוציטים בבדיקת שתן 500.. שהנורמה 0- 10. פעם אחת נטלתי אנטיביוטיקה כי גם היה לי חם. אם זה נעשה קבוע מה ניתן לעשות? האם יכול לגרום ברמה כזו חולשה או נזק לכליות? בתודה מראש דליק.
לקריאה נוספת והעמקה
לעשות תרבית שתן ובמקביל בדיקה גניקולוגית ( אם את אישה , מהשם אני לא יודע ) לבדוק קיום של חיידק הלויקוציטוזיס כשלעצמה לא עושה נזק ויש מצבים של לויקוציטים בשתן ללא חיידק שלא דורש טיפול ד"ר מיכאל ויינפאס , רופא מומחה, גמילה מעישון, ירידה במשקל, רפואת משפחה, דיקור אוזן לירידה במשקל וגמילה מניקוטין www.refoua.co.il