טריגליצרידים
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בן 63 ומגיל 30 מטופל בכדורים עקב טריגליצרידים (כנראה תורשתי). לפניכשלוש שנים ערכי הכולסטרול עלו ורופא המשפחה החליף לי את הכדורים מ:BEZAFIBRAT ל:PRAVALIP. ההחלפה גרמה לירידת הכולסטרול לערכים תקינים אך העלתה את הטריגליצרידים לרמה העליונה המותרת(200). בשנה האחרונה רמת הטריגליצרידים קפצה ל: 380 אך הרופא טוען כי אין צורך לשנות תרופה ולפי מחקרים חדשים זהו ערך שאין להתרגש ממנו למרות שהרף העליון צ"ל 150. אודה לך על חוות דעתך.
אני לא הייתי מחליף לך התרופה שנהגת לקחת הייתי מוסיף לה הפרבליפ ד"ר מיכאל ויינפאס , רופא מומחה, גמילה מעישון, ירידה במשקל, רפואת משפחה, דיקור אוזן לירידה במשקל וגמילה מניקוטין www.refoua.co.il